نیاز به مشاوره دارید؟

آیا لوازم برقی صنعتی ضمانت دارد؟

فهرست مطالب

آیا لوازم برقی صنعتی ضمانت دارد؟

از جمله نگرانی های عمده تمامی افراد در هنگام خرید محصولات برقی و الکتریکی خدمات پس از فروش آن گارانتی می‌باشد که در این زمینه همیشه این سوال در ابتدای انخاب هر وسلیه‌ای از فروشنده پرسیده می‌شود آیا لوازم برق صنعتی ضمانت دارد؟

ضمانت نامه تعهدنامه‌ای در قبال خدماتی پس از فروش محصول به خریدار توسط کمپانی فروشنده می‌باشد.در ازای داشتن ضمانت نامه و گارانتی محصول برقی اگر دچار هر کدام از مشکلاتی که در متن ضمانت نامه قید شده است , شود به راحتی می‌توان در طی مدت اعتبار گارانتی از خدمات تولید کننده اولیه محصول استفاده نمود.

در کنار مزایای استفاده از گارانتی باید به اصلی و فرعی بودن این ضمانت نامه‌ها نیز توجه نمود. بسیاری از محصولات و تجهیزات برقی به دلایل مختلفی همچون تحریم بودن برند مد نظر از ضمانت نامه کوتاه مدت برخوردار هستند.

شرکتهای بزرگی مثل اشنایدر – هیوندا- ال اس – زیمنس- اب ب- شراک – گلراند- ااگ – هیمل محصولات خودرا یکسال تا دوسال گارانتی می دهند برای مثال شرکت هیوندا روی محصولات صنعتی خود بصورت پرفراز روز- ماه – سال را نوشته و یکسال گارانتی تعویض دارد البته باید توجه داشت اگر جنس چینی نباشد و اصل باشد در حالت عادی این جنس بالای یکسال کار می کند و احتیاج به گارانتی ندارد .

محصولات اشنایدر علی

بی متال

کنتور برق

 

آیا لوازم برقی صنعتی ضمانت دارد؟
آیا لوازم برقی صنعتی ضمانت دارد؟

 

هنگامی که یک تامین کننده یک ضمانت مادام العمر برای تجهیزات الکتریکی صنعتی ارائه می دهد، این اغلب می تواند مانند یک رویا به نظر برسد.

 

این ایده که گارانتی تجهیزات الکتریکی صنعتی را برای تمام طول عمر خود پوشش می دهد، مطمئناً جذاب است – اما آیا مشکلی وجود دارد؟

 

قبل از پذیرش پیشنهاد گارانتی مادام‌العمر، انجام تحقیق و خواندن متن بسیار مهم است – زیرا ممکن است در این به اصطلاح ضمانت‌های مادام العمر شگفتی‌هایی وجود داشته باشد. برای مثال:

گارانتی می تواند پارگی و فرسودگی منصفانه را حذف کند. در بیشتر موارد، دستگاه های الکتریکی یا الکترونیکی به دلیل فرسودگی و پارگی منصفانه، یعنی رسیدن به چرخه کاری مورد انتظار محصول، یا به دلیل یک رویداد غیرمنتظره یا بیش از حد، به عنوان مثال، یک جریان گذرا یا موجی از کار می افتند. گارانتی مادام العمر این خرابی ها را پوشش نمی دهد.

ضمانت مادام العمر می تواند کاملاً به صلاحدید تأمین کننده باشد: تأمین کننده می تواند تصمیم بگیرد که ادعایی را تأیید نکند. به عبارت دیگر، هیچ تضمینی وجود ندارد که ادعایی تحت ضمانت مادام العمر توسط تامین کننده مجاز باشد.

هیچ تضمینی وجود ندارد که یک محصول جایگزین فوراً در دسترس باشد – و حتی ممکن است جایگزین‌ها به صورت محلی در دسترس نباشند. این امر باعث می‌شود که کسب‌وکارها در معرض خطر قرار گیرند، با خرابی محصول یا سیستم یا خرابی و عدم وجود جایگزینی.

گارانتی ممکن است شامل تعمیرات، سرویس یا نصب در محل، یا هزینه های ارسال مرجوعی نباشد. این هزینه ها می تواند قابل توجه باشد، به ویژه زمانی که نصب از راه دور باشد یا تجهیزات حجیم باشد.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد خرید، چیزی بیش از محصولات با کیفیت مورد نیاز است – خدمات قابل اعتماد شریک تامین کننده نیز ضروری است. سوالات زیر باید پرسیده شود:

 

آیا تامین کننده محصولات جایگزین موجود در انبار دارد؟ چقدر سریع می توانم جایگزین دریافت کنم؟

اگر تجهیزات را صادر می کنید، آیا منبعی برای اجزای تجهیزات وجود خواهد داشت؟ آیا خدمات در محلی که تجهیزات در آن کار می کنند در دسترس خواهد بود؟

آیا تامین کننده ضمانت های سفارشی برای پروژه من ارائه می دهد؟

برگه های اطلاعات فنی و دفترچه راهنمای کاربر چقدر قابل اعتماد و دقیق هستند؟ آیا تجهیزات و/یا تامین کننده دارای گواهی استانداردهای قابل اجرا هستند؟

سوابق تامین کننده چیست؟

فقط پرسیدن این سؤالات به محدود کردن زمینه و رد پیشنهادهای “بیش از حد خوب برای واقعی بودن” کمک می کند. هنگامی که تامین کنندگان بالقوه با سطح خدمات مورد نیاز شناسایی شدند، سپس به نوع گارانتی مورد نیاز برای تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی در حال تهیه نگاه کنید. در اینجا یک چک لیست مفید از کارهایی که باید انجام دهید و به آنها توجه کنید آمده است:

آیا محصول شامل گارانتی می شود؟ همیشه شرایط و ضوابط استاندارد و چاپ دقیق را بخوانید.

چه استثنائاتی اعمال می شود؟ اگر فرسودگی حذف شود، گارانتی احتمالاً تفاوتی با گارانتی استاندارد ندارد.

قطعات تعویضی با چه سرعتی در دسترس هستند؟

چقدر طول می کشد تا تامین کننده یک ادعای تحت ضمانت نامه را ارزیابی کند؟ آیا در حین ارزیابی یک ادعا، هزینه های خرابی برای شما باقی خواهد ماند؟

آیا گارانتی شامل تعمیرات یا سرویس یا نصب در محل می شود؟

اگر محصول در طول دوره گارانتی جایگزین شود چه اتفاقی می افتد؟ باز هم تعویض میشه؟

مدت زمان گارانتی چقدر خواهد بود؟ آیا تامین کننده می تواند برنامه را به صلاحدید خود پایان دهد؟

آیا باید تحت گارانتی ثبت نام کرد؟ اگر ثبت نام نکنید چه اتفاقی می افتد؟

آیا هزینه های حمل و نقل برگشت تحت پوشش گارانتی است؟

جمع بندی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”آیا شرکتهای بزرگی مثل اشنایدر – هیوندا- ال اس – زیمنس محصولاتشان بیمه دارد؟” answer-0=”هیمل محصولات خودرا یکسال تا دوسال گارانتی می دهند” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”چگونه میتونیم با فروشگاه اشنایدر علی ارتباط برقرار کنیم؟” answer-1=”از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در اشنایدر علی ارتباط برقرار کنید شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

5/5 - (8 امتیاز)

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط