نیاز به مشاوره دارید؟

تابلو برق اشنایدر و کاربرد آن

فهرست مطالب
کاربرد تابلو برق اشنایدر

تابلو برق اشنایدر و کاربرد آن

تابلو برق همانطور که از نامش مشخص است فضایی شامل تجهیزات برقی و الکترونیکی می­باشد. این تجهیزات در تابلو برق های مختلف بر حسب کارکرد متفاوت هستند. کنترل انرژی الکتریکی، جلوگیری از شوک الکتریکی به افراد و حفاظت از وسایل برقی از مهم ترین وظایف این دستگاه است. بر خلاف تصور اکثر افراد، تابلو برق از لحاظ جنس به دو دسته فلزی و غیر فلزی تقسیم می­شود. تقسیم بندی های زیادی برای این دستگاه وجود دارد که در ادامه به بیان آنها می­پردازیم. اگر قصد خرید تابلو برق صنعتی را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا انتخابی درست داشته باشید.

تابلو برق در دو جنس فلزی و پلاستیکی تولید می شود که در مدل فلزی مشتری بیشتری نسبت به پلاستیکی دارد به این دلیل تابلو پلاستیکی یا همان باکالیت سرما – گرما روی آن اثر میگذارد و باعث فرسایش تایلو و فاسد شدن جنس می شود. ولی در تابلو های فلزی این اثر را ندارد برای همین مشتری بیشتری دارد

تابلو فلزی در سایز های مختلف بنا بر سفارش مشتری ساخته می شود ولی در تابلو پلاستیکی به این شکل نیست و تابلو در ابعاد 40*30-60*40-80*60 می باشد به بزرگتر از این دو مدل تابلو سلول می گویند.

در برق فشار قوی مصرف می شود و می شود به تابلو ریتال یا همان پیچ ومهره اشاره کردتابلو تشکیل شده از یک فرم فلزی یک در یک دو بند که بنا به درخواست مشتری جای هر نوع جنسی در آن تعبیه می شود.

کاربرد آن در منازل مسکونی، کارخانجات ، پست های برق فشار قوی، پست های فشار ضعیف و به صورت خلاصه هر کجا برق باشد یک تابلو برق چه کوچک و چه بزرگ در کنار خود دارد.

کشور ترکیه توانسته در تابلوهای باکلیت بازار ایران را در دست بگیرد البته صنعتگران ما هم از این امر عقب نیافتاده اند و 5 سال است تابلو باکالیت خودرا در ابعاد مختلف تولید کرده اند.

کاربرد تابلو برق اشنایدر بارانی برای شهرهای شمالی کشور بیشتر است و الباقی شهرهای کشور معمولا این نوع تابلو را مصرف نمیکنند . خوب یا بدی تابلو بستگی به ورق آن دارد هرچه ورق ضخیم تر باشد دوام آن بیشتر ولی بهترین تابلو با ورق 5/1می باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه اشنایدر علی میتوانید با شماره های ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس بگیرید و محصولات اورجینال اشنایدر فرانسه را با ۲ سال گارانتی خریداری کنید.

 

قیمت تابلو برق اشنایدر

جهت اطلاع از قیمت تابلو برق اشنایدر با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

5/5 - (5 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر
      جهت اطلاع از قیمت تابلو برق با کارشناسان ما در اشنایدر علی ارتباط برقرار کنید. شماره تماس: ۳۳۹۹۱۷۵۴

    1. سلام وقتتون بخیر
      جهت اطلاع از قیمت تابلو برق اشنایدر با کارشناسان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۹۱۷۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط