نیاز به مشاوره دارید؟

تایمر صنعتی اشنایدر

فهرست مطالب
تایمر صنعتی اشنایدر

تایمر صنعتی یک وسیله الکتریکی است که بخاطر کاربردهای گوناگونی که دراد از آن در خط های صنعتی مختلف استفاده میشود. از تایمر صنعتی در قسمت ها و خطوط مختلف صنعت جهت زمان سنجی جریان برق و کنترل جریان برق استفاده میشود. همچنین لازم به ذکر است یکی از کاربرد های دستگاه تایمر صنعتی در خط های تولید راه اندازی خودکار دستگاه و تجهیزات مختلف است.

دستگاه تایمر صنعتی دارای مدل های گوناگونی است و  این دستگاه بعد از نصب در قسمت مورد نیاز دارای حالت های گوناگونی نیز میباشد که باتوجه به نیاز باید بر روی حالت مورد نیاز تنظیم شود. یکی از برند های دستگاه تایمر صنعتی برند اشنایدر است. برای خرید تایمر صنعتی اشنایدر از سایت اشنایدر علی میتوانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید:

021339917530213399175409356688872

بررسی انواع دستگاه تایمر صنعتی اشنایدر

تایمر صنعتی اشنایدر دارای مدل های گوناگونی است، دستگاه تایمر صنعتی از روی اندازه دستگاه، کارکرد و زمان سنج به دو نوع دستگاه تایمر صنعتی آنالوگ و دستگاه تایمر صنعتی دیجیتال گروه بندی میشود.

تایمر صنعتی اشنایدر
تایمر صنعتی اشنایدر

دستگاه تایمر صنعتی آنالوگ:

دستگاه تایمر صنعتی آنالوگ نوعی دستگاه تایمر صنعتی  اسست که همانطور که از اسمش پیداست بعد از نصب زمن را بصورت آنالوگ اندازه گیری میکند و این به این منظور است که این نوع دستگاه تایمر صنعتی توانایی نشان دادن زمان سپری شده را ندارد و تنها میتوان نشان دهد که دستگاه در حال زمان سنجی است یا خاموش میباشد.

دستگاه تایمر صنعتی اشنایدر  از یک صفحه نمایش و یک کنترل گر تشکیل شده که کنترل گر آن بصورت دستی میباشد و از این طریق استفاده کنندگان از آن توانایی این را دارند تا زمان این دستگاه را کنترل کند نتایج این کنترل را بر روی صفحه نمایش نشان دهد.

 

دستگاه تایمر صنعتی دیجیتال:

یکی از کاربرد های دستگاه تایمر صنعتی دیجیتال این است که فرایند های صنعتی را زمان سنجی کند و یکی از تفاوت ها بارز آن با دستگاه تایمر صنعتی آنالوگ این است که میتواند زمان سپری شده توسط دستگاه را نشان دهد. دشتگاه تایمر صنعتی دیجیتال  برای کنترل اندازه گیری بسیار دقیق در فرایند های صنعتی مورد استفاده واقع میشود و یک دستگاه پیشرفته است که توانایی اتصال به سایر دستگاه های الکتریکی لازم را دارد.

 

اجزا تشکیل دهنده دستگاه تایمر صنعتی اشنایدر

دستگاه تایمر صنعتی اشنایدر از اجرا مختلفی تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفتن این اجزا باعث میشود تا این دستگاه ساخته شود و به درستی کار کند، در ادمه این مطلب قصد داریم که اجرا سازننده این دستگاه را مورد بررسی  قرار دهیم:

 

مدار الکتریکی:

مدار الکتریکی قسمتی از دستگاه تایمر صنعتی  اشنایدر است که از آن جهت اندازه گیری زمان کارکرد دستگاه و کنترل کردن فرایندهایی که اشنایدر در حال انجام آن هاست استفاده میشود.

 

صفحه نمایشگر:

این قسمت از دستگاه تایمر صنعتی هم بر روی دستگاه تایمر صنعتی آنالوگ و هم برای دستگاه تامیر صنعتی دیجیاتال قابل استفاده است، این قسمت از دستگاه جهت نمایش اطلاعات دستگاه از جمله نوع فعالیت آن یا زمان سپری شده  ان کاربرد دارد و مورد استفاده واقع میشود.

 

دکمه جهت کنترل:

دکمه هایی  که جهت کنترل برای برای دستگاه تایمر صنعتی  اشنایدر مورد استفاده واقع میشود معمولا به صورت دستی عمل میکنند به طوری که شخص استفاده کننده از  دستگاه میتواند بصورت دستی اطلاعات دستگاه را در نوع آنالوگ و دیجیتال آن کنترل کند.

پورت های مختلف جهت اتصال:

همانور که گفته شد دستگاه های تایمر صنعتی از جمله دستگاه تایمر صنعتی دیجیتال در مواقع لزوم قابلیت اتصال به سایر دستگاه های الکترونیکی را دارند و این اتصال باید از طریق پورت های مختلف صورت بگیرد و  همین علت در ساختار آن پورت های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

منبع تغذیه:

از آنجایی که دستگاه تایمر صنعتی  اشنایدر یک نوع دستگاه الکتریکی است برای کار کردن نیاز به جریان الکتریکی برق دارد از این رو  در ساخت آن از منبع تغذیه استفاده میشود تا این نیازمندی به برق را تامین کند.

 

سایر قطعات الکتریکی:

دستگاه تایمر صنعتی  اشنایدر از قطعات الکرتیکی زیادی تشکیل شده که از جمله آن ها میتوان به ترازیستور، مقاومت ها، اواع دیود ها و خازن اشاره کرد که هر یک از این قطعات برای کنترل قسمتی از کارهای اشنایدر مورد بررسی قرار میگیرد.

 

برای تهیه دستگاه تایمر صنعتی اشنایدر میتوانید از طریق شماره درج شده با کارشناسان فروش ما در اشنایدر علی در تماس باشید: 021339917530213399175409356688872

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط