نیاز به مشاوره دارید؟

تله مکانیک

فهرست مطالب
تله مکانيک

تاریخچه شرکت تله مکانیک در ایران

تاریخچه شرکت تله مکانیک در ایران به و دفتر نمایندگی آن در ایران باز می‌گردد. در سال 1354 هجری شمسی که برای اولین بار در تهران خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فرشته، ین بست شهریار ، شماره 2 تاسیس شد. چون مردم ایران برند تله مکانیک برایشان آشنا نبود ولی پس از دوره کوتاهی توانست این شرکت با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب جای خوبی در کشور ایران باز کند و رقیب‌های سرسخت خود را مثل ااگ آلمان – زیمنس آلمان – آگوت – فانال – اشلایشر – آلن برادلی را پشت سر بگذارد و جا پای زیمنس آلمان که قدمتی بیش‌تر دارد رقیبی باشد و درسال 1368 هجری شمسی گروه اشنایدر شرکت تله مکانیک را خریداری کرده و مالکیت شرکت تله مکانیک به گروه اشنایدر سپرده شد و همینطور شرکت مرلین گرین تمام سهام خود را به گروه اشنایدر فروخت و در سال 1371 شمسی شرکت تله مکانیک و مرلین گرین از خط تولید خارج شده و با نام جدید صنایع اشنایدر الکتریک ایران وارد بازار شد.

درسال 1379 شمسی کارخانه صنایع اشنایدر الکتریک ایران با سرمایه گذاری مستقیم خود، این شرکت در کرج با مونتاژ کنتاکتور شروع به کار کرد و قطعات کنتاکتور از شرکت فرانسه وارد ایران می‌شد و در کرج مونتاژ و بسته بندی و به بازار عرضه می‌شد.

 کنتاکتورتله مکانيک
کنتاکتورتله مکانيک

و بعد  از آن سراغ کلید مینیاتوری‌های اشنایدر تک‌فاز – دوفاز – سه فاز – چهار پل با سریال قطع B و C با برند تجاری اشنایدر در سال 1381 به کار خود ادامه داد و در سال 1382 اشنایدر فرانسه توانست گواهینامه‌های بین المللی ISO9001 و ISO1400 و همینطور استاندارد ملی ایران را به راحتی کسب کرده و در کارنامه خود داشته باشد وقتی اشنایدر توانست کلیدهای اتوماتیک هوایی و کلیدهای کامپکت تا 6300 آمپر را در ایران مونتاژ کند زنگ خطری برای زیمنس آلمان به صدا در آمد چون دیگر این برند مارک دیروز یا 10 سال پیش نبود که کسی نشناخته باشد.

الان شرکت اشنایدر ایران حرفی برای گفتن دارد و واردات ااگ – زیمنس در ایران روز به روز کمتر می‌شد به این دلیل که شرکت اشنایدر ایران توانسته بود بازار ایران را در دست خود بگیرد و قبضه کند با فروش خوبی که شرکت اشنایدر ایران داشت به این فکر افتاد که از بخش صنعتی وارد قسمت ساختمانی و روشنایی بشود و این شد که درسال 1392 با توجه به تحریم‌های کشور در دور اول شرکت اشنایدر تغییر نام داد و فعالیت حقوقی خود را به نام تجاری ال تک تغییر داد. در سال 1395 شمسی با دور زدن تحریم‌ها و امضای برجام همکاری بین ایران و فرانسه دوباره آغاز شد و با سخت شدن تحریم‌ها از سوی آمریکا شرکت اشنایدر ایران تصمیم گرفت نام دیگری برای خود در نظر بگیرد چرا که آمریکا شرکت فرانسوی را مجبور کرده بود از صادرات به ایران خودداری کند همین امر باعث شد نام اسپکتر که همان اشنایدر سابق است روی کلیدهای مینیاتوری شرکت اشنایدر ایران بخورد با همان کیفیت و استاندارد ملی ایران حک شده بر روی جنس و حتی همان کدرهگیری و با 10 سال ضمانت به عرصه فروش گذاشته شود این امر در سال 1401 گرفته شده و تابه امروز ادامه دارد و نام اسپکتر یک زمان کوتاهی می‌بود که جا بیفتد تا مردم با این نام آشنا شوند. البته کم کاری شرکت اشنایدر ایران که اینجا باید تبلیغات خود را روی اسپکتر متمرکز کند و با برشور و کاتالوگ این امر را جبران و مردم را با نام اسپکتر آشنا کند.

هنوز 47 سال شرکت اشنایدر ایران بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می‌دهد و با کم شدن نیروی کار در فرانسه و کمبود نیروی جوان، شرکت اشنایدر فرانسه تصمیم گرفت خط تولید خود را در کشور اندونزی – فنلاند – ترکیه – اسلوونی – چک سلواکی – بزیل – مالزی راه اندازی کند و روی محصولات خود کد رهگیری داشته باشد که کد رهگیری در ایران با علامت AA شروع می‌شود و بعد از آن 7 حروف به این شکل است 0123456 و علامت کشور ایران به صورت نور ماورا بنفش دیده می‌شود و این کد را به شماره موبایل شرکت که روی کارت گارانتی می‌باشد sms می‌کنید و جواب آن برای شما می‌آید که جنسی را که خریداری کردید اصل و اورجینال می‌باشد و هولوگرام تاییدکننده اصالت کالای ما می‌باشد و جنس‌های اشنایدر چین در بازار ایران فراوان دیده می‌شود، کد رهگیری ندارد و فقط یک هولوگرام دارد که تقلبی می‌باشد و البته در صورت مشاهده جنس تقلبی می‌توانید به شرکت اشنایدر ایران مراجعه فرمایید و اطلاع دهید.

افراد سودجو اقدام به واردات جنس چینی از برند اشنایدر کرده و سابقه این شرکت را خراب می‌کنند این کد رهگیری به درد این موقع می‌خورد که اصالت جنس مشخص شود و یک کنتاکتور اشنایدر تقلبی چینی نهایتا 6 ماه کار می‌کند در صورتی که اشنایدر اصل فرانسه کمترین کاری که برای او به ثبت رسیده است در شرایط یک نواخت با کنتاکتور چینی تقلبی 2 سال هست و به این نتیجه می‌رسیم که کنتاکتور چینی تقلبی خیلی گران‌تر از یک کنتاکتور فرانسوی می‌افتد چون هر 4 ماه بایدآن را عوض کنید و هزینه بیش‌تری برایتان دارد.

کنتاکتورهای تله مکانیک فرانسه

کنتاکتورهای تله مکانیک فرانسه از 9 آمپر تا 630 آمپر با بویین 24 ولت، 48 ولت، 110 ولت، 220 ولت، 380 ولت، در ولتاژهای AC و DC و با پلاتین نقره و تنگسرام و با بووین تمام مس و با بدنه از نوع پلاستیک و عایق درجه یک و با فک هایی از جنس آهن مرغوب و با آبکاری منحصر به فرد و با پیچ‌های ضد زنگ و با چاپ لیزری و بسته بندی پلمپ شده و هولوگرام تاییده دار شرکت تله مکانیک ایران در فروشگاه اشنایدر علی موجود می‌باشد. کنتاکتور‌های تله مکانیک فرانسه که از سال 1354 هجری شمسی پابه ایران گذاشت و بعد از 3 سال توانست فروش خوبی را از آن خود کند و 70% بازار کشور ایران را در دست بگیرد.

کنتاکتورهای تله مکانیک فرانسه که با رنگ مشکی و دسته آبی وارد می‌شد از زیبایی و کیفیت خوبی برخوردار بود. کمترین عمر کنتاکتور تله مکانیک فرانسه در جایی که بصورت متوسط مگنت می‌کرد حدود 2 سال بود البته عمر مفید این نوع کنتاکتورها به 8 سال هم می‌رسد که بستگی به به نوع استفاده از آن را دارد.

کنتاکتورهای تله مکانیک فرانسه با انبوه تولیدات خود در زمینه بی متال تله مکانیک، تایمر تله مکانیک، تایمر بادی تله مکانیک، کنترل بار تله مکانیک، کنترل فاز تله مکانیک، شاسی‌های تله مکانیک، بی‌متال‌های شمش خور تله مکانیک، میکرو سوییچ‌های تله مکانیک، رله شیشه‌ای‌های تله مکانیک، ومپ‌های تله مکانیک و … که ما به ناپار تعداد محدودی از این محصولات را معرفی کردیم. سابقه تله مکانیک در ایران 47 سال می‌باشد که این راز نشان از کیفیت بی‌بدیل از نوع جنس را دارد که توانسه بعد از 47 سال موفق و به روز باشد و مشتری‌های خود را راضی نگه داشته باشد.

فروشگاه اشنایدر علی توانسته از همان اول محصولات تله مکانیک را به صورت عامل فروش داشته باشد و کنتاکتورهای نایاب تله مکانیک فرانسه را در فروشگاه بصورت عمده و جزیی به مشتریان عزیز به فروش رساند.

 

جهت اطلاع از قیمت تله مکانیک و خرید محصولات الکتریکی در لاله زار مي توانيد با شماره ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس حاص نماييد.

 

سوالات متداول

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”1- از کجا متوجه بشویم که هولوگرام اصل است یا تقلبی؟” answer-0=” با چرخش 90 درجه هولوگرام، تغییر رنگ بین کلمه، ایران و پس زمینه رخ خواهد بود. با چرخاندن هولوگرام به سمت راست یا چپ خطوطی با رزولوشن بالا ظاهر خواخد شد. با تکان دادن هولوگرام به سمت بالا و پایین / پایین در یک زاویه بسیار باز انعکاس و تغییر رنگ قابل مشاهده است. قابلیت ردیابی صحت هولوگرام با ارسال کد 9 رقمی درج شده بر روی هولوگرام به شماره 09128886681 قابل ردیابی می‌باشد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”2- آیا کلیدهای مینیاتوری اسپکتر اصل هست یا فیک؟” answer-1=” پاسخ : به دلیل تحریم ها، شرکت اشنایدر ایران تصمیم گرفت نام جدید برای محصولات خود انتخاب کند و آن نام اسپکتر می‌باشد و اصل هست و دارای کد رهگیری و علامت استاندارد ایران حک شده بر روی مینیاتوری و روی جعبه مهر هولوگرام نمایان است و دارای گارانتی 10 ساله می‌باشد و همان اشنایدر سابق است.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”3- از کجا محصولات اشنایدر الکتریک ایران را تهیه کنیم که اورجینال باشد؟” answer-2=” پاسخ : فروشگاه اشنایدر علی محصولات را با 4 مدل به مشتریان عزیز عرضه می‌کند که قابل شناسایی اصل بودن جنس می‌باشد. 1- کد رهگیری در تمام محصولات خود نشان استاندار ملی ایران حک شده صورت چاپ 2- نشان استاندارد ملی ایران حک شده به صورت چاپ لیزری که به هیچ عنوان پاک نمی شود حتی با تینر و الکل 3- گارانتی محصولات خود که با نوشتن کد کالا ثبت می‌شود و چهارم فاکتور رسمی از سوی فروشگاه صادر می‌شود و این اطمینان را به مشتری میدهد که کالای خریداری شده اصل بوده و اورجینال می‌باشد و قابل تشخیص با جنس چینی می‌باشد و کد رهگیری کالا را به شماره موبایل 09128886682 sms کرده و جواب آن همان لحظه دریافت می‌شود. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

 

 

 

3.1/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط