نیاز به مشاوره دارید؟

شاسی اشنایدر و روش کارکرد

فهرست مطالب
شاسی اشنایدر

شاسی اشنایدر و روش کارکرد که بخش استارت از 2 قسمت تشکیل شده است کله شاسی، کنتاکت شاسی
در داخل کنتاکت 2 عدد پلاتین یک باز و یک بسته است که شما وقتی شاسی را فشار می دهید برق وصل و وقتی دست خود را بر میدارید برق قطع میشود.
اگر شما خواستید تعداد باز و بسته بیشتری در یک شاسی داشته باشید، می توانید حداقل 15 کنتاکت بازو بسته زیر شاسی و با یک پیچ به هم متصل می شود وصل کنید.
و وقتی شما استارت می کنید 15 دستگاه همزمان روشن و شروع به کار می کند.
حالا بپردازیم به انواع شاسی یا همان بوش باتن : استارت اشنایدر – اشوپ اشنایدر – قارچی قفل شو – ….اشنایدر – دوطرفه – سوییچ دار اشنایدر- امرجنسی کششی اشنایدر – استارت و اشوپ دوبل- کارشناسی ها قطع و وصل کردن است.
کنتاک آنها 10 آمپر برق را متحمل می شود و به صورت فرمان عمل می کند، شاسی به چیزی می گویند که حالت فشاری بدون قفل باشد و اگر شما بخواهید شاسی به صورت خودکار برنگردد سرجای اول خود باید از کلید یکطرفه، دو طرفه، اشنایدر مصرف کنید.
شاسی ها می توانند چراغدار هم باشند که شرکتاشنایدر در این امر پیشرو بوده و با تولید شاسی های چراغدار اشنایدر با تولید انبوه توانسته بازار خوبی را ازآن خود کند.
اگر خواستید شاسی اشنایدر واترپورف یا ضد آب باشد می توانید از جعبه های شاسی اشنایدر و روکش واترپروف جهت ضد اب بودن استفاده کنید مثلا کارواش ماشین یا صنایع بسته بندی
جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه اشنایدر علی میتوانید با شماره های ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس بگیرید و محصولات اورجینال اشنایدر فرانسه را با ۲ سال گارانتی خریداری کنید.

 

شاسی اشنایدر

شاسی در صنعت برق به وسیله ای میگویند که بتوان بوسیله آن به کنتاکتور ها و رله های الکتریکی فرمان قطع و وصل داد.شاسی اشنایدر دارای تنوع بسیار در رنگ،قطر،جنس بدنه و نوع کارکرد دارد.گروه صنعتی پارس صنایع عرضه کننده انواع شاسی اشنایدر اصل فرانسه می باشد.شاسی های عرضه شده در این گروه صنعتی عبارتند از:شاسی استارت فلزی،شاسی استپ فلزی،قارچی قفلشو فلزی،قارچی قفلشو سوئیچ دار فلزی،جعبه شاسی جرثقیلی اشنایدر،جعبه شاسی فرمان اشنایدر،کلید فرمان یکطرفه،کلید فرمان دوطرفه و….

 

 

قیمت شاسی اشنایدر

جهت اطلاع از قیمت شاسی اشنایدر  با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

 

5/5 - (7 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر
      جهت اطلاع از قیمت شاسی اشنایدر با متخصصان ما در اشناید رعلی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۹۱۷۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط