نیاز به مشاوره دارید؟

علت کار نکردن کنتاکتور اشنایدر

فهرست مطالب
نمایندگی کنتاکتور اشنایدر

علت کار نکردن کنتاکتور اشنایدر و غیره

علت کار نکردن کنتاکتور اشنایدر می توان به دو موضوع مهم اشاره کرد اول سوختن بویین، دوم آب شدن پلاتین ها در اثر اصطکاک  بالا و قطع و وصل شدن زیاد و عمر مفید آن تمام شده است. این به این معنی نیست که وقتی شما کنتاکتور اشنایدر دارید و سوخت آن را زباله بیندازید با روشی خیلی آسان کنتاکتور شما مثل روز اول می شود تعویض بویین الان یک بویین اشنایدر 150 هزار تومان است که شما میتوانید یک کنتاکتور 800 هزار تومان را با 150 هزار تومان نجات دهید.
روش دوم اگر پلاتین خراب شده باشد کار شما سخت تر است چون تعویض بویین هیچ کاری ندارد شما 2 عدد خار گنار کنتاکتور را آزاد کرده و بویین را آزاد کنید و سپس بویین اکبند را جایگزین کنید.
ولی در پلاتین باید پیش یک فروشنده لوازم برقی صنعتی رفته و دست پلاتین که شامل 6 عدد پلاتین ثابت و 3 عدد پلاتین متحرک می باشد را خریداری کرد و از خود او بخواهید پلاتین ها را عوض کند .
یک علت دیگر کار نکردن کنتاکتور اشنایدر قفل شدن کنتاکتور است که پلاتین ها با فک متحرک درگیر شده و کنتاکتور کار نمی کند در این روش پلاتین هارا  آزاد کرده و دوباره ببندید.
جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه اشنایدر علی میتوانید با شماره های ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس بگیرید و محصولات اورجینال اشنایدر فرانسه را با ۲ سال گارانتی خریداری کنید.

 

علت کار نکردن کنتاکتور اشنایدر

تمام قطعات به دلیل استفاده طولانی مدت ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند، در لیست زیر به چند گزینه از مواردی که می‌توانند سبب بروز مشکل در عملکرد صحیح انواع کنتاکتور اشنایدرگردند، اشاره شده است:
• قطع شدن سیم‌های رابط
• وجود مشکل در مدار فرمان
• وجود مشکل در بی‌متال
• وجود مشکل در میکروسوئیچ و کنتاکت‌های شستی
• وجود مشکل در بویین
• و…

 

 

جمع بندی

جهت تعمیر انواع کنتاکتور اشنایدر با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

4.9/5 - (7 امتیاز)

3 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      کار نکردن کنتاکتور اشنایدر میتواند دلایل زیادی داشته باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۲۵۶۸۲

  1. سلام وقتتون بخیر
    کنتاکتور بنده خراب شده شما میتونید به من کمک کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط