نیاز به مشاوره دارید؟

محافظ جان اشنایدر چیست و برای جه باید بخریم؟

فهرست مطالب
محافظ جان اشنایدر

در این مقاله میخواهیم بدانیم که محافظ جان اشنایدر چیست و برای جه باید بخریم؟ کلید محافظ جان یا RCBB، یک سیستم سیم کشی الکتریکی است که وظیفه آن قطع کردن مدار در هنگام تشخیص جریان های نشتی به سیم زمین است. همچنین در برابر شوک الکتریکی یا برق گرفتگی ناشی از تماس مستقیم محافظت لازم را ارائه می کند. محافظ جان همانطور که از اسم او پیدا هست، حفاظت از جان انسان می‌کند که در دو مدل دو پل و چهار پل تولید می شود.

بدون شک بهترین محافظ جان در ایران اشنایدر یا همان اسپکتر می باشد. اسپکتر اسم جدید اشنایدر و دارای 2 سال گارانتی و کد رهگیری 9 رقمی، و هولوگرام و بسته بندی پلمپ می باشد .محافظ جان اسپکتر از لحاظ فنی یک محافظ جان به روز دنیا محسوب می شود.

دو پل یک فاز و نول و چهار پل سه فاز و یک نول محافظ جان اشنایدر ضرورتهای زندگی برای یک خانه است.
بعنوان مثال برای اتاق کودک و یا اگر در خانه استخر دارید حتما باید محافظ جان در تابلو برق شما باشد. اگر در اتاق کودک یک بچه یک پیچ گوشتی فلزی را درون یک پریز برق کرد و محافظ جان اشنایدر در تابلو برق باشد، هیچ آسیبی به کودک شما نمی رسد. یا اگر در حال تعمیر قسمتی از برق خانه هستید اگر محافظ جان داشته باشید برق با شما کاری ندارد.
محافظ جان اشنایدر بصورت 10 میل- 30 میل – 300 میل- 500 میل-  1000 میل تولید شده اما در مصارف خانگی از 10 و 30 میل می باشد و در کارخانه 300 میل – 500 میل قابل استفاده است.
محافظ جان تشکیل شده از یک بدنه – مگنت – سیم پیچ – دسته قطع و وصل و یک عدد رله. محافظ جان با بدنه ضد نسوز و مدار الکتریکی تمام مس و پلاتین های از جنس نقره خام و مگنتی مسی در 2 نوع ساده و ترکیبی روی خط تولید می باشد که در مصارف پتروشیمی، نفت و گاز، پالایشگاهی، نیروگاهی، اتمی مصارف زیادی دارد که 10 میل آن برای اتاق کودک و استخر و سونا مصرف می شود چرا که حساسیت کمتری نسبت به 30 میلی آمپر دارد.

محافظ جان اشنایدر در سه کشور فرانسه – اسپانیا – هند تولید شده و توصیه می شود برای خرید محافظ جان خساست بخرج ندهید چون که پای جان یک انسان در میان است و اگر برق یک انسان را بگیرد اولین جایی که تاثیر می گذارد روی چشم و موی آن است.
پس با این حساب می ارزد که شما بهترین برند را انتخاب کرده و خریداری کنید.
اگر برای شما سوال پیش آمده میل در محافظ جان یعنی چه باید بگویم حساسیت قطع کردن را میل می گویند
هر چه کمتر باشد دقیق و زودتر برق را قطع می کند .

 

 

عملکرد کلید محافظ جان

عملکرد کلید محافظ جان به عنوان یک مدار ایده آل، به گونه ای است که جریان هایی که در مدار از طریق سیم برق می گذرد، را با جریان برگشتی از طریق سیم خنثی، یکسان نماید. با این حال، هنگامی که یک خطای زمین اتفاق می افتد، جریان به طور تصادفی با تماس سیم باز، وارد سیم ارت می شود.

اسپکتر فرانسه از فن اوری روز دنیا برخودار است و سعی می کند یکی از بهترین برند های دنیا باشد و همین نیز هست یکی از پرفروش ترین محافظ جان های دنیا اسپکتر فرانسه می باشد.

 

قیمت محافظ جان اشنایدر

فروشگاه اشنایدر علی عامل فروش محافظ جان اسپکتر در لاله زار جنوبی می باشد که با فاکتور رسمی، کد رهگیری، هولوگرام و بسته بندی پلمپ شده شرکت اشنایدر الکتریک ایران آماده عرضه محصولات خود با گارانتی می باشد. اشنایدر علی آماده عقد قرارداد با نماد دولتی و نماد های شرکتی می باشد.

جهت اطلاع از قیمت محافظ جان اشنایدر با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

 

5/5 - (6 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر
      جهت اطلاع از قیمت محافظ جان اشنایدر با کارشناسان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۹۱۷۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط