نیاز به مشاوره دارید؟

مشخصات فنی کنتاکتورهای اشنایدر

فهرست مطالب

مشخصات فنی کنتاکتورهای اشنایدر

کنتاکتورهای اشنایدر الکتریک از 9 آمپر شروع می شود و در آمپرهای 12-18-25-32-40-50-65-80-95-115-150-185-225-265-330-400-500-630-800 آمپر تولید شده است.

بوبین فابریک کنتاکتورهای اشنایدر 220 ولت می باشد. البته هر ولتاژ بوبین می شود تعویض کرد و با آن رنج بوبین خریداری کرد . کنتاکتورهای اشنایدر الکتریک دارای یک کنتاکت باز ویک بسته  میباشد و اگر خواستید بیشتر از این باز و بسته کمکی های اشنایدر جدا خریداری کرد و بصورت کشویی در کله کنتاکتور اشنایدر جا می رود. کنتاکتورهای اشنایدر الکتریک پلاتین های از جنس نقره دارد که باعث می شود عمر طولانی نسبت به پلاتین های با آلیاژهای پایین داشته باشد و جنس بوبین آن از مس بوده کنتاکتورهای اشنایدر بدنه ای مقاوم و ظاهری زیبا دارد و در تابلو های برق درخشش خاصی از لحاظ طرح و قالب جدید و به روز دارد.

در آمپرهای 115 تا 800 آمپر کنتاکتورهای اشنایدر تعویض پلاتین خیلی  آسان صورت می گیرد که شما با باز کردن 6 عدد پیچ پلاتین سوخته را خارج و پلاتین نو را تعویض می کنید ولی در آمپرهای 9 الی 32 آمپر این کار وقت گیر تر است.

همینطور از40 تا 95  آمپر پلاتین ها را می شود به سرعت تعویض کرد اگر بووین کنتاکتور اشنایدر سوخته باشد این کار برای تعویض خیلی آسان است شما با کمتر از 3 دقیقه این کار را می توانید انجام دهید و احتیاج به تخصص هم ندارد و یک شخص مبتدی می تواند این کار را انجام دهد کنتاکتور اشنایدر الکتریک ضد رطوبت و گرد و غبار می باشد که این نوع کنتاکتور اشنایدر در شمال کشور و در جنوب کشور کارارایی دارد و در گرما و سرما تاثیری بد روی کنتاکتور ندارد.

قیمت کنتاکتورهای اشنایدر

جهت اطلاع از قیمت کنتاکتورهای De اشنایدر با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

5/5 - (6 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت کنتاکتورهای اشنایدر ۱۱۵ آمپر با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط