نیاز به مشاوره دارید؟

مقایسه کنتاکتورهای اشنایدر و محصولات هیوندا کره

فهرست مطالب
مقایسه کنتاکتور اشنایدر با هیوندای

مقایسه کنتاکتورهای محصولات هیوندا کره با اشنایدر

تنوع مدل های تولید شده توسط شرکت هیوندا کره با شرکت اشنایدر توانسته ثابت کند که می شود کارهای بزرگ را با دانش و علم به روز شده در مدت کم وکوتاه دست آوردهای خوبی داشته باشد. میخواهیم به مقایسه کنتاکتورهای محصولات هیوندا کره با اشنایدر بپردازیم.
قدمت شرکت اشنایدر برمیگردد به زمانی که مدلن گرین و شرکت تله مکانیک فرانسه ادغام شدند و برندی را با نام اشنایدر به بازار جهانی عرضه کردند از لحاظ کیفیت کنتاکتورهای هیوندا نسبت به کنتاکتورهای اشنایدر پایین تر است، البته مسلم است شما هزینه نصف  برند اشنایدر را پرداخت می کنید، نمیشود توقع بیشتری داشت.
خوبی شرکت هیوندا این است که محصولات تولید شده همیشه دردسترس بوده و توانسته با گارنتی یکساله خود که روی جعبه های آن حک شده است خیال مشتری را راحت کرده و ضمانت این نوع جنس فروختن فروش بیشتری برای این کره ای ها به همراه داشته است. انواع محصولات هیوندا را می توان خلاصه کرد و پرفروش ترین آنها مینیاتوری هیوندا – کنتاکتور هیوندا – کلید حرارتی هیوندا – اتوماتیک های هیوندا
البته از زمانی که هیوندا کار خود را آغاز کرده است هر 5 سال قالبهای خود را تغییر داده و به روز تر شده است
این به این معناست که برای مشتریان خود احترام ویژه ای می گذارد و آخرین مدل که در کنتاکتور های هیوندا کره تولید شده تا جایی که توانسته آن را باریک زده است در تابلو برق فضای کمتری برده باشد و در فضای تابلو صرفه جویی شود.

 

مشخصات کنتاکتور اشنایدر

  • حامل کنتاکت ثابت (این قسمت باید دارای درجه عایقی مناسبی باشد)
  • ترمینال
  • صفحه فلزی انتهایی برای نصب قسمت‌های ثابت روی آن
  • کنتاکت های ثابت و متحرک (به منظور بالا بردن ضریب اطمینان در مقابل کار زیاد از پوشش اکسید نقره در روی آنها استفاده می‌شود)
  • بوبین کنتاکتور
  • ترمینال‌های ورودی و خروجی
  • سیستم هسته آهنی ثابت و متحرک
  • قسمت کنترل جرقه
  • حامل کنتاکت‌های متحرک

جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه اشنایدر علی میتوانید با شماره های ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس بگیرید و محصولات اورجینال اشنایدر فرانسه را با 2 سال گارانتی خریداری کنید.

5/5 - (7 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت کنتاکتور اشنایدر با کارشناسان ما در اشناید رعلی ارتباط برقرار کنید. شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۲۵۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط