نیاز به مشاوره دارید؟

مقایسه کنتاکتور اشنایدر و تله مکانیک

فهرست مطالب
مقایسه کنتاکتور اشنایدر و تله مکانیک

در این مقاله قصد داریم به مقایسه کنتاکتور اشنایدر و تله مکانیک بپردازیم و با بررسی مزایا و معایب هر کدام، شما را در امر انتخاب یاری کنیم.

ازلحاظ ظاهری کنتاکتور اشنایدر سفید رنگ و کنتاکتور تله مکانیک کلا مشکی است.

در کنتاکتور اشنایدر کله کنتاکتور با کف کنتاکتور به صورت دو خار متصل می شود ولی در تله مکانیک به وسیله دو پیچ بسته می شود. در کنتاکتور اشنایدر برای تعویض پلاتین کار  سخت تر است چه بسا در کنتاکتور تله مکانیک برای تعویض پلاتین کار خیلی آسانتر و به راحتی انجام می شود در کنتاکتور اشنایدر چون جدیدتر و به روزتر ساخته شده قابی دارد که نمی گذارد گرد و غبار به داخل پلاتین ها راه پیدا  کند ولی تله مکانیک این خصوصیت را ندارد.

در کنتاکتور اشنایدر از لحاط ابعاد باریکتر از تله است، این به این معنی است که شما فضای کمتری در تابلو برق برای اشنایدر به کار می گیرید درکف کنتاکتور اشنایدر دو عدد فنر مخفی وجود دارد برای سهولت در ریل درتله مکانیک یک خاربه صورت وسط کنتاکتور می باشد درتامین قطعات اشنایدر شما خیلی آسان پلاتین- بویین – بدنه را خرید می کنید ولی در تله مکانیک چون تولید آن متوقف شده است قطعات آن به سختی و با قیمت بالاتر باید تهیه کنید مشتریانی که از این دو جنس استفاده کرده اند رغبت بیشتری به کنتاکتورتله مکانیک دارند و دلیل آن این است زمانی که کنتاکتور تله مکانیک تولید میشد قیمت نقره در بازار جهانی نسبت به امروز ما خیلی ارزان تر بود طول عمر کنتاکتور بستگی به نقره و پلاتین دارد هر چه درصد نقره آن بیشتر و تنگسرام آن کمتر باشد عمر کنتاکتور بیشتر خواهد بود.

در نهایت مقایسه کنتاکتور اشنایدر و تله مکانیک، میتوان گفت، شما میتوانید بر اساس نیاز خود هر یک از این کنتاکتور ها را انتخاب کنید و از فروشگاه اشنایدر علی تهیه کنید زیرا هر دو این برند ها معتبر و با کیفیت هستند.شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

5/5 - (8 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت تله مکانیک با متخصصان ما در اشناید رعلی ارتباط برقرار کنید. شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۲۵۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط