نیاز به مشاوره دارید؟

مقایسه کنتاکتور هیوندا کره با محصولات چینی

فهرست مطالب
کنتاکتور چینی و هیوندا

 مقایسه کنتاکتور هیوندا کره با محصولات چینی

مقایسه کنتاکتور هیوندا کره با محصولات چینی که در سالهای اخیر به دلیل رشد تورم شرکتهای تولیدات محصولات صنعتی چین کیفیت خود را کم کرده اند برای مثال در کنتاکتورهای اشنایدر چین که قبلا با بویین مس و پلاتین روکش نقره وارد می شد الان بویین آلومینیوم و پلاتین مس وارد کشور میشود که موضوعی قابل بحث است یک ضرب المثل است که می گوید:
ماهنوز انقدر پولدار نشده ایم که بتوانیم جنسی ارزان بخریم دقیقا درست است . ارزان بودن مینیاتورهای چینی – کنتاکتورهای چینی- شاسی و کلید حرارتی چینی با مارک اشنایدر – تله مکانیک – زیمنسی – ال – اس – هیوندا  از فروش خوبی برخوردار است. ولی کیفیت و ماندگاری ندارد با گرم شدن هوا در فصل تابستان خیلی از کنتاکتورهای چینی جواب کار مشتری را نمی دهد. شهری مثل بندر عباس –عسلویه و شهرهای جنوبی کشور که دمای هوای زیادی را متحول می شود.
به هیچ عنوان جنس چینی جواب نمی دهد و مشتری باید هزینه زیادی پرداخت کند. یک پله از جنس چینی بالاتر می شود به هیوندا کره اشاره کرد که با اختلاف قیمتی 35% درصد نسبت به جنس چینی به صرفه تر و با کیفیت تر است مینیاتورهای هیوندا کره قابل مقایسه با هیوندا ساخت کشور چین نیست همان اول از  وزن مینیاتوری کره ای نسبت به چینی سبک تر هست.

 

ویژگی‌های کنتاکتور هیوندای

کنتاکتور هیوندای از جمله کنتاکتور‌های مرغوبی است که در شرکت هیوندای کشور کره جنوبی طبق استاندارد ساخته شده و طراحی مدولاری را در بر گرفته است. از جمله مهمترین ویژگی‌هایی که کنتاکتور هیوندای از آن برخوردار است، می توان به ساختار بسیار ایمن، طراحی بهینه و سهولت نصب اشاره کرد.

کنتاکتور هیوندای در سیستم‌های کنترلی مصارف عمده‌ای دارد، همچنین در صنایع سنگین توانسته عملکردهای بالایی از خود نشان دهد. برخی از کنتاکتورها این قابلیت را دارند تا به طور مستقیم به بیمتال متصل شوند. لذا بازرسی و جایگزینی کنتاکتور آسان بوده، وزن کمی داشته و در ابعاد فشرده‌ای موجود است.

 

جمع بندی
جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه اشنایدر علی میتوانید با شماره های ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس بگیرید و محصولات اورجینال اشنایدر فرانسه را با ۲ سال گارانتی خریداری کنید.

5/5 - (10 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت کنتاکتور هیوندا کره با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۲۵۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط