نیاز به مشاوره دارید؟

میکروسوییچ اشنایدر و مصرف آن

فهرست مطالب
میکروسوئیچ اشنایدر

میکروسوییچ اشنایدر و مصرف آن

در این مقاله می خواهیم درباره میکروسوئیچ اشنایدر و مصرف آن بیشتر بدانیم. که در مدلهای مختلف تولید می شود که عمده آن را به  3 بخش می شود  تقسیم کرد:
لیمیت سوییچ، میکرو سوییچ های کوچک- میکرو سوییچ متوسط- میکرو سویچ سنگین کار
میکرو سوییچ های کوچک برای درب تابلو طراحی شده و در صنایع بسته بندی- صنایع غذایی –صنایع تولید دارو کاربرد به سزایی دارد. میکرو سوییچ های اشنایدر بصورت یک کنتاکت بازو بسته عمل می کند و در مدل های سنگین کار کنتاکت آن 2 باز 2 بسته می باشد.
مدل های غلتکی- فشاری- رگلاژی- ساچمه ای- کششی- دو طرفه – یکطرفه – مدل بوکسلی – فشاری قرقره دار – تسمه ای تولید می کند. می شود گفت پر فروش ترین میکرو سوییچ اشنایدر رکلاژی  دو طرفه می باشد که در بخش آسانسور سازی کاربرد دارد. میکروسوییچ های اشنایدر اشنایدر ضد گرد و غبار IP44 – ضد رطوبت IP65 می باشد.
مصرف میکروسوییچ هر کجا میتواند باشد هرکجا به عنوان یک قطع کننده مکانیکی بخواهد عمل کند به جرات می توان گفت در بازار 2000 مدل میکروسوییچ داریم و اگر قصد خرید این محصول را دارید قبلا حتما اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید .
1.کنتاکت باز وبسته 2. ابعاد 3. روش کار مدل قطع کردن بستگی به نیاز شما البته شرکت اشنایدر فکر همه اینها را کرده و در هر کلالسی چندین مدل تولید کرده
دوام بالا- جنس مرغوب- بدنه فازی – میکروسوییچ های اشنایدر را متمایز  نسبت به باقی شرکت های تولید میکرو سوییچ کرده است.
جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه اشنایدر علی میتوانید با شماره های ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس بگیرید و محصولات اورجینال اشنایدر فرانسه را با ۲ سال گارانتی خریداری کنید.

 

میکروسوئیچ اشنایدر یک کلید الکتریکی است. این میکروسوئیچ با یک فشار بسیار کوچک فیزیکی تحریک می‌شود. این ابزار در دسته ابزار پرکاربرد قرار می‌گیرد. دلیل استفاده زیاد از این میکروسوئیچ‌ها، عمر بالا و قیمت ارزان و مناسب آن است. کاربرد این ابزارها بسیار وسیع و گسترده است.

 

قیمت میکروسوییچ اشنایدر

جهت اطلاع از قیمت میکروسوییچ اشنایدری با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

 

5/5 - (5 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت میکروسوییچ اشنایدر با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۹۱۷۵۴

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت میکروسوییچ اشنایدر با کارشناسان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۹۱۷۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط