نیاز به مشاوره دارید؟

نمایندگی کنتاکتور اشنایدر لاله زار

فهرست مطالب
نمایندگی کنتاکتور اشنایدر

نمایندگی کنتاکتور اشنایدر

شرکت اشنایدر الکتریک فرانسه از تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی با تاریخچه طولانی در تولید محصولات با کیفیت می‌باشد. نمایندگی کنتاکتور اشنایدر در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی , تجهیزات تولید و مهندسی برق و حتی توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت دارد. محصولات اشنایدر الکتریک راه‌ حل‌های دیجیتال انرژی و اتوماسیون را برا افزایش کارایی و پایداری ارائه می‌دهند. نمایندگی اشنایدر الکتریک از فعال ترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا بوده که در جهت عرضه و تولید برترین محصولات فنی و یا صنعتی فعالیت چشمگیری دارد. نمایندگی کنتاکتور اشنایدر از جمله زیر مجموعه‌های نمایندگی اشنایدر الکتریک می‌باشد که انواع کنتاکتور اشنایدر را تولید و به بازار عرضه می‌نماید.

جهت اطلاع از قیمت کنتاکتور D65 اشنایدر و یا خرید کنتاکتور اشنایدر می توانید از طریق شماره تماس‌ 09356688872 با کارشناسان اشنایدرعلی در ارتباط باشید.

نمایندگی کنتاکتور اشنایدر لاله زار تهران

در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر , مدیریت مصرف انرژی و برق ساختمان این نمایندگی فعالیت چشم‌گیری دارد. از جمله محصولات تولیدی آن می‌توان به انواع کلیدهای مینیاتوری,  انواع کنتاکتور اشنایدر , کلیدهای اتوماتیک اشنایدر , کلید حرارتی کنتاکتور و بی متال اشنایدر , رله های هوشمند سیستم مدیریت و محافظ جان اشنایدر , منبع تغذیه و ترانسفورماتورها , کلید و پریز در طرح‌های مختلف و با کیفیت بالا اشاره نمود. شما می توانید این محصولات برق صنعتی را از نمایندگی کنتاکتور اشنایدر واقع در لاله زار تهران تهیه نمایید.

 

کنتاکتور اشنایدر
کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتور اشنایدر اصل

تشخیص اصل و یا فیک بودن محصولات و تجهیزات برق صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای اطمینان از اصل بودن کنتاکتور بهتر است آن را از نمایندگی‌های اصلی و معتبر برند اشنایدر الکتریک خریداری نمایید. کنتاکتور های فیک و تقلبی ساخت کشور چین به دلیل قیمت پایین‌تر در بازار فراوان بوده و از کیفیت پایینی نیز برخوردار هستند. در صورت عدم تشخیص اصل و تقلبی بودن کنتاکتور و استفاده از کنتاکتورهای تقلبی موجب خراب شدن مدار و ایجاد مشکل برای سایر تجهیزات خواهد شد. بنابراین بایستی از کنتاکتور اصل در ابتدای انجام یک پروژه استفاده نمایید تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سالم بودن تجهیزات خود مطمئن باشید.

برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن تجهیزات تخصصی در پروژه‌ها بایستی برخی معیارها را در نظر گرفت تا بتوان با خیالی آسوده اقدام به خرید این دسته از محصولات نمود.

در مرحله اول باید به این نکته توجه نمایید که تجهیزات برق صنعتی مورد انتخاب شما از ضمانت نامه و گارانتی محصول و همچنین ضمانت اصالت کالا بهره مند است یا خیر. علت توجه به این نکته آن است که محصولات تقلبی هیچ گونه ضمانت کتبی و رسمی نداشته و بدون بسته بندی به فروش می‌رسند.

نکته دوم در هنگام خرید این را در نظر داشته باشید که محصولات اصلی دارای هولوگرام بوده و در مراکز معتبر و رسمی به فروش خواهند رسید در حالی که محصولات تقلبی توسط افراد غیر معتبر و واسط به فروش می‌رسند که مسئولیتی در قبال کالا ندارند.

از لحاظ ظاهری وزن اجناس اصلی معمولا بیشتر از جنس تقلبی بوده و متریال بدنه تجهیزات اصلی معمولا با کیفیت تر متریال به کار رفته در اجناس تقلبی و فیک می‌باشد.

اگر بخواهیم تفاوت میان کنتاکتورهای اصلی و تقلبی را به صورت جزئی مورد بررسی قرار دهیم , می توان گفت که کیفیت ساخت اسکلت خارجی و بدنه کنتاکتور اصلی هیوندا بسیار بالا بوده و متن های چاپ شده بر روی کنتاکتور اصلی کاملا به شکل برجسته می‌باشند. نوشته‌های بر روی کنتاکتورهای فیک از جوهر نامرغوب بوده و به راحتی قابل پاک شدن خواهند بود.

نکته بعدی قابل بررسی بودن سریال کنتاکتور از طریق سامانه رهگیری در کمپانی سازنده آن بوده که این مورد برای کنتاکتور های تقلبی قابل پیگیری نیست.

از دیگر معیارهای تشخیص کنتاکتور اصل از کنتاکتور فیک قیمت , خراب شدن‌آن‌ها و داغ شدن محصول در حین کار می‌باشد.

کنتاکتور چینی

کنتاکتور میلی آمپر چینی ساخت کشور چین می‌باشد. این نوع از کنتاکتورها قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر کنتاکتورها کره‌ای داشته و کیفیت بدنه آن‌ها با شرایط مختلف آب و هوایی سازگار می‌باشد.این کنتاکت‌ها از جنس مرغوب برخوردار بوده و طول عمر بالا به همراه مقاومت مناسب در برابر اتصال کوتاه دارند. یکی از قابلیت های این نوع از محصولات اماکن استفاده از لوازم جانبی کنتاکتور و بیمتال‌های قدیمی تله مکانیک با کنتاکتورهای چینی می‌باشد.

از این تجهیزات در تابلو سازی به عنوان یک سوئیچ کنترل شده الکتریکی برای قطع و وصل مدار قدرت استفاده می‌شود.

انواع کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتورهای برند اشنایدر بسته به نوع کاربرد و توانایی هایی که دارند دسته بندی شده و عامل مهم در تعیین نوع آن‌ها طول عمر کنتاکتورها می‌باشد. بر اساس طول عمر مکانیکی این محصولات با حروف لاتین از A تا F تقسیم بندی می‌شوند. A=103 , B=104 , C=105 , D=106 , E=107 , F=108.

توان‌های این اعداد بیانگر تعداد قطع و وصل می‌باشد. در ادامه به بررسی برخی از کنتاکتورهای اشنایدر سری D می‌پردازیم.

کنتاکتور D65 اشنایدر

این کنتاکتور از سری کنتاکتورهای D برند اشنایدر با جریاننامی 65 آمپر می‌باشد. از این نوع کنتاکتورها جهت کنترل موتور و بارهای مقاومتی استفاده می‌شود. حداقل جریان سوئیچینگ این کنتاکتور 5 میلی آمپر و حداقل ولتاژ سوئیچینگ آن 17 ولت می‌باشد. اصول کاری این محصول بدین گونه است که کنتاکتور ا یک مغناطیس الکتریکی تشکیل شده که بخشی از آن هسته‌ای متحرک به وسیله یک فنر نگه‌داشته شده و بخش دیگر سری کنتاکت عایق شده و متصل به آن‌می‌باشد. عبور جریان از سیم پیچ‌های مغناطیسی موجب فشرده شدن کنتاکت‌های متحرک به وسیله نیروی مغناطیسی به کنتاکت‌های ثابت می‌شوند. این امر یک یا چند فنر را فشرده می‌کند. در طی قطع شدن جریان برق و یا کاهش جریان برق نیروی فنر باعث جدایی کنتاکت‌ها از یکدگیر خواهد شد.

از دیگر موارد کاربردهای این کنتاکتور می‌توان به قابلیت بهره‌برداری در مصارف با استانداردهای AC-4 , AC-1 , AC-3 و همچنین توانایی نصب بر روی ریل و صفحه اشاره نمود.

کنتاکتور D95 اشنایدر

از جمله کنتاکتورهای سری d اشنایدر با جریان کاری 95 آمپر و ولتاژ کنترلی و یا همان ولتاژ تغذیه بوبین 220 ولت AC می‌باشد. جریان حرارتی این کنتاکتور در هوای آزاد 125 آمپر برای مدارهای قدرت و 10 آمپر برای مدار سیگنالینگ تعیین شده است.

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”چگونه کنتاکتور مناسب انتخاب کنیم؟” answer-0=”پاسخ : انتخاب مناسب کنتاکتور بسته به عواملی همچون جریان عبوری و نوع مصرفی که به کار برده می‌شود بستگی دارد. بنابراین بایستی به شرایط کار و قدرت کنتاکتور در هنگام انتخاب و خرید کنتاکتور توجه داشته باشید. ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”کنتاکتورهای سری d اشنایدر مناسب چه سایز ریل‌هایی می‌باشند؟” answer-1=”پاسخ : کنتاکتورهای 9 الی 80 آمپر سری D برند اشنایدر قابلیت نصب بر روی ریل‌های 35 میلی متری را دارند در حالی که کنتاکتورهای 40 تا 80 آمپر همین سری قابل نصب بر روی ریل‌های 75 میلی متری می‌باشند. ” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”کنتاکتور چیست؟” answer-2=”کنتاکتور کلید مغناطیسی جهت قطع و وصل مدار همچنین کنترل و فرمان مدارهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

3.6/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط