نیاز به مشاوره دارید؟

چراغ سیگنال چینی

فهرست مطالب
چراغ سیگنال چینی

چراغ سیگنال چیست؟

نوعی لامپ های led یا رشته ای می باشد که در یک بدنه یا محفظه ای به همراه پیچ و مهره قرار می گیرند. ولتاژ کاری این چراغ ها از 3 تا 220 ولت می باشد و به عنوان یک تجهیز ساده ولی پرکاربرد در سیستم های اخباری مورد استفاده قرار می گیرد. روشن شدن هر کدام از چراغ سیگنال ها حاوی پیام مخصوصی می باشد که با توجه به رنگ آن قابل تشخیص می باشد.

انواع چراغ سیگنال

چراغ سیگنال ها در مدلهای مختلفی تولید می شوند:

  • پلاستیکی: ارزانترین مدل از چراغهای سیگنال می باشند که در 2 مدل لامپ خور و ال ای دی موجود هستند. این چراغ سیگنال ها در ولتاژهای 24 ولت، 110 ولت و 220 ولت تولید می شوند.
  • فلزی: این مدل هم در 2 نوع ال ای دی و ساده موجود می باشد و دارای گلویی و بدنه (دور شاسی) فلزی است. این مدل هم همانند نوع پلاستیکی دارای ولتاژ 24 ولت و 110 ولت AC,DC و 220 ولت AC می باشد.

 

چراغ سیگنال در قطری 22-18-16 ودر ولتاژهای 24 ولت 48 ولت 220 ولت 380 ولت با منبع تغذیه AE و De ساخت کشور چین می باشد بصورت تک ال ای دی و هشت ال ای دی  چراغ سیگنال ها بدته سیگنال ها بدنه با کالیت ضد آب و گرد و غبار هست و پیچهای آب ضد زنگ می باشد چراغ سیگنال ها در 5 رنج سبز – قرمز – زرد – سفید –آبی

 

قیمت چراغ سیگنال چینی

جهت اطلاع از قیمت چراغ سیگنال چینی با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

5/5 - (9 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر
      جهت اطلاع از قیمت چراغ سیگنال پلاستیکی با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۹۱۷۵۴

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت چراغ سیگنال با کارشناسان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۹۱۷۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط