نیاز به مشاوره دارید؟

کليد مينياتوري DC

فهرست مطالب
کليد مينياتوري

کليد مينياتوري DC

کليد مینیاتوری‌های DC یا همان بهتر بگویم برق مستقیم که مصارف آن در شرکت‌های بزرگی مثل مخابرات، کشتی رانی، همراه اول، ایرانسل، رایتل، انرژی‌های خورشیدی، شرکت‌های تولید کننده سوخت پاک و باطری نقش بسزایی در و کاربردی هست.

کلید فیوز مینیاتوری DC برق مستقیم برای انرژی‌های پاک مثل انرژی خورشیدی و پنل‌های خورشیدی به کار می‌رود. برق DC مثل برق باطری یا ژنراتو که به برق شهر وصل نیست و خود مولد برق است کارآیی بسزایی دارد. کلید فیوز مینیاتوری DC که از  1 آمپر DC شروع می‌شود و تا 125 آمپر DC تولید می‌شود مکانیزم این نوع کلید فیوز DC به صورت مدار الکترونیکی سیم پیچ و حرارتی که داخل آن تعبیه شده به صورت مکانیکی عمل قطع و  وصول برق غیر مستقیم را دارد.

جهت خريد و آگاهي از قيمت کليدفیوز مينياتوري DC مي توانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:

 ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲0213399175302133991754

کاربرد کليد مينياتوري DC

مینیاتوری‌های DC با جعبه‌های واتر پروف مخصوص صنایع کشتیرانی و با IP65 (ای پی 65) و نوار آب بندی مخصوص مناطق بارانی و شمالی کشور در فروشگاه اشنایدر علی عرضه می‌گردد به صورت جزیی و عمده فروشی.

کليد هاي مينياتوري DC در پست‌های ایرانسل، پست‌های همراه اول، پست های رایتل، دکل‌های مخابراتی شرکت تلفن منطقه‌ای، صنایع باتری، کارخانجات تولید سلول‌های خورشیدی، آبگرمکن‌های خورشیدی، چراغ‌های پارکی خورشیدی، صنایع تولید رنگ کاربرد بسزایی دارد.

کليد مينياتوري
کليد مينياتوري

کليد مينياتوري AC به جاي DC؟

اگر این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا می‌شود مینیاتوری AC را به جای DC مصرف کنیم یا برعکس باید بگویم خیر حتی این کار خطر آتش سوزی را به دنبال دارد چرا که کلید فیوز مینیاتوری DC را به جای AC مصرف کنید اول ذوب می‌شود و در مرحله بعد آتش می‌گیرد و به شما توصیه می‌شود این کار را نکنید چرا که مینیاتوری DC سه برابر مینیاتوری AC قیمت دارد شاید این فکر در ذهن شما خطور کند که AC را به جای مینیاتوری DC مصرف کنیم تا در هزینه صرفه جویی کنیم و این کار عواقب بدی به دنبال دارد.

کلید فیوزهای مینیاتوری‌های DC با برند نیدر که دارای تاییده هم هست در فروشگاه اشنایدر علی به صورت کارتنی 120 عددی قابل عرضه می‌باشد حتما توجه داشته باشید که در خرید کلید فیوزهای مینیاتوری DC علامت منفی و مثبت روی کلید فیوز مینیاتوری DC ثبت شده باشد و دارای علامت برق می‌باشد که ما در تمامی محصولات خود این علایم را کلید فیوزهای مینیاتوری‌های DC دارا می‌باشد و پیچهای مینیاتوری‌های  DC  فروشگاه ما ضد زنگ می‌باشد که در نواحی مثل شمال کشور و استان‌های رطوبتی زنگ نمی زند و به آسانی باز و بسته و برای تعویض آن با سهولت انجام می‌شود.

انواع و مدل‌های مختلف میناتوری DC

مینیاتوری‌های DC با برند رعد، کاوه DC، شراک DC، تکنو DC، زاویر DC، اشنایدر DC، کلید مینیاتوری اف اند جی DC، ویکو DC، مولر DC، ااگ DC، کلید مینیاتوری زیمنس DC از 1 آمپر الی 25 آمپر DC موجود می‌باشد.

مینیاتوری تکفاز DC با برند رعد ساخت ایران دارای 2 سال گارانتی می‌باشد که از 12 آمپر شروع می‌شود تا 63 آمپر ادامه دارد. در مدل‌های تیپ B و  C روشنایی مدل B و موتوری یا همان صنعتی مدل C تولید می‌شود و مدل D که قدرت قطع بالایی دارد و مدل Z که مصارف خاص و برای ذوب آهن و صنایع نفت و گاز مصرف می‌شود.

مینیاتوری‌های DC مارک اف.اند.جی همان اندازه و سایز مینیاتوری اف.اند.جی AC و شکل آن فرقی نمی کند و یک سایز می‌باشد ولی جایگزین همدیگر نمی شوند ازلحاظ کارایی مینیاتوری‌های DC مارک دنا که تولید ایران می‌باشد و دارای خدمات پس از فروش نیز هست، کیفیت منخصر به فرد دارد که قیمت آن 150000 هزارتومان می‌باشد از جنس ایرانی یک درجه بالاتر، جنس کره‌ای می‌شود و ازچنس کره‌ای بالاتر حنس اروپایی مانند مینیاتوری‌های DC، شراک، اشنایدر و جنس‌های آلمانی آفرین درجه و کیفیت مینیاتوری‌های DC می‌باشد مانند مینیاتوری‌های DC زیمنس، ااگ آلمان، آب – ب  و مینیاتوری‌های DC اف.اند.جی ساخت کشور اتریش می‌باشد البته اف.اند.جی قبلا در آلمان تولید می‌شد و با توجه به این که کشور آلمان خیلی از تولیدات خود رابه کشورهای همسایه خود سپرده مینیاتوری‌های اف.اند.جی، DC خط تولید آن به کشور اتریش سپرده شد و تحت لیسانس آلمان می‌باشد.

فروشگاه اشنایدر علی با جمع آوری برند‌های مطرح دنیا در فروشگاه خود اینحق انتخاب را به مشتریان خود می‌دهد که با انتخاب درست یک محصول در وقت خود صرفه جویی کرده و با در دست داشتن فاکتور رسمی این فروشگاه از اطمینان خاطر برخوردار باشد که در فاکتور ضمانت نامه محصول قید شده باشد با کد رهگیری جنس – مینیاتوری کاوه DC، مینیاتوری رعد DC، مینیاتوری شراک DC، مینیاتوری ویکو DC، مینیاتوری اشنایدر DC، مینیاتوری دنا DC

 

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”1 – روش تشخيص کليد مينياتوري درجه 1 و درجه 2.” answer-0=” پاسخ : اگر خواستید متوجه بشوید مینیاتوری DC با کیفیت است یا بی کیفیت دو عدد مینیاتوری  DC را بقل همدیگر بگذارید این دو مینیاتوری به علت آهن ربایی و جذب همدیگر باید سریع به همدیگر بچسبند و این یک مینیاتوری درجه یک با توان قدرت قطع 10 کیلو می‌باشد و اگر همدیگر را جذب نکردند این یک مینیاتوری DC درجه 2 می‌باشد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”2- ويژگي هاي کليد مينياتوري برند تکنو .” answer-1=” مینیاتوری‌های DC با برند تکنو ساخت کشور هند از 2 آمپر DC الی 80 آمپر DC به صورت یک پل و دو پل DC با 2 سال گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش در فروشگاه اشنایدر علی به صورت جزیی و عمده و با لیست قیمت مشخص شده از سوس شرکت قابل عرضه می‌باشد. مینیاتوری‌های DC با برند تکنو توانسته رقبای خوبی برای برندهای آلمانی ولی با نصف قیمت جنس‌های اروپایی باشد و شما هزینه کتری پرداخت می‌کنید و همان کیفیت جنس اروپایی را دریافت می‌کنید.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط