نیاز به مشاوره دارید؟

کلید اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد

فهرست مطالب
کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

کلید های اتوماتیک اسپکتر با گارانتی 2 سال و خدمات پس از فروش دارای ارزش بالایی برخوردار است. اتوماتیک های اسپکتر با پلاتین هایی از جنس نقره و تنگلسرام و مس و 5% آلیاژ های مختلف تولید شده و در مدل های اسپکتر فیکس، و کلید اتوماتیک اسپکتر قابل تنظیم تولید می شود. کلید های اسپکتر یا همان اشنایدر سابق ساخت کشور فرانسه می باشد.

کلید های اتوماتیک اسپکتر با طراحی زیبا و شیک چشم هر بیننده را می نوازد و کارایی بالای آن سهولت را برای مشتری به ارمغان می آورد و اتوماتیک های اسپکتر از بدنه ای نسوز و جنسی از نوع باکلیت درجه یک ساخته شده است و دسته آن ضد شکستگی می باشد و بدنه ای از جنس سخت مانند کربن دارد و مشخصات فنی آن در جدول مخصوص به خود با وضح کامل و ساده نوشته شده است.

کلید های اتوماتیک اشنايدر يا همان اسپکتر با قدرت قطع 25 کیلو، 36 کیلو، 50 کیلو، و 75 کیلو تولید شده است که کاربرد های ساختمانی، اداری، صنعتی پالایشگاهی، نظامی، کشتی سازی، صنایع بسته بندی، صنایع پزشکی، صنایع داروسازی، صنایع رنگ رزی، صنایع نفت و گاز، صنایع آبرسانی، صنایع هوا فضا را دارد.

کلید اتوماتیک اشنایدر یک نوع کلید خشک می باشد که در 2 مدل قابل تنظیم و فیکس تولید شده است، قابل تنظیم 160 آمپر اشنایدر از 125 آمپر تا 160 آمپر با بیمتال که دارد قابل تنظیم است و در مدل فیکس این توانایی وجود ندارد و تنظیم نمی شود.
اجزای تشکیل دهنده کلید اتوماتیک : بدنه – دسته – پلاتین – بی متال
معمولا کلید اتوماتیک اشنایدر برای برق اصلی ساختمان کاربرد دارد. شما وقتی کلید اتوماتیک اشنایدر را در یک ساحتمان چه مسکونی چه تجاری نصب کرده اید، وقتی مشکلی در ساختمان رخ دهد اولین کاری که می کنید کلید اتوماتیک اشنایدر را قطع کرده سپس به تعمیر می پردازید.
کلید اتوماتیک اشنایدر از 16 آمپر تا 6500 آمپر تولید شده و ساخت کشور فرانسه می باشد.
کلید اتوماتیک اشنایدر در 2 صورت قابل نصب است.اول به صورت دستی، دوم بصورت موتور دارد.
در روش اول دستی شما باید تشریف ببرید پای تابلو کلید را خاموش یا روشن کنید.ولی در روش دوم همان کلید اتوماتیک اشنایدر با داشتن یک موتور و رله شنت و رله آندر کار را اسانتر می کند.
برای مثال شما در یک کارخانه کلید اتوماتیک موتور دار اشنایدر را نصب کرده اید و شما طبقه 10 کارخانه اتاق فرمان شما هستید، از راه دور برق را قطع و وصل می کنید و هرطور که خواستید فرمان می دهید.
برای برق اصلی یک عدد کلید اتوماتیک لازم است و زیر مجموعه کلید اتوماتیک اشنایدر می شود.
کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر برق شما را تقسیم کرده و معمولا برای یک ساختمان 10 واحدی شما به 120عدد کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر نیاز دارید و یک عدد اتومتیک برای برق ورودی
جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه اشنایدر علی میتوانید با شماره های ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس بگیرید و محصولات اورجینال اشنایدر فرانسه را با ۲ سال گارانتی خریداری کنید.

 

قیمت کلید اتوماتیک

کلید های اتوماتیک اسپکتر را شما می توانید با خیال راحت و اطمینان کامل از فروشگاه اشنایدر علی در لاله زار جنوبی خریداری نمایید و فاکتور رسمی دریافت کنید .جهت اطلاع از قیمت کلید اتوماتیک با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

5/5 - (8 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت کلید اتوماتیک با متخصصان ما در اشناید رعلی ارتباط برقرار کنید. شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۲۵۶۸۲

  1. سلام وقتتون بخیر
    چطور میتونم با متخصصان اشنایدر علی ارتباط برقرار کنم؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت ارتباط با متخصصان ما در اشناید رعلی با شماره های زیر تماس بگیرید. ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲– ۰۲۱۳۳۹۹۱۷۵۳ –۰۲۱۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۰۲۱۳۳۹۲۵۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط