نیاز به مشاوره دارید؟

کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر (اسپکتر)

فهرست مطالب
کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر

کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر

کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر بهترین کلید مینیاتوری در ایران که اسم و برند قدیمی می باشد محصولات خود را با نام اسپکتر در سال 1401 معرفی کرد و دارای 10 سال گارانتی تعویض می باشد.

کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر و یا اسپکتر محصول شرکت فرانسوی که در سال 1836 تاسیس شده است. این محصول وسیله حفاظتی برای تجهیزات و مدار های الکتریکی در برابر جریان های اضافی عبوری و جلوگیری از آن‌ها برای عدم آسیب دهی این تجهیزات می باشد. در هنگام برق کشی ساختمان با استفاده از کلیدهای مینیاتوری اسپکتر از مدار های الکتریکی در برابر جریان های اضافه بار و یا اتصال کوتاه محافظت می شود. علاوه بر این نقش حفاظت در برابر تماس مستقیم و یا غیر مستقیم با سیستم های زمین TN و IT را ایفا می کند . کلید های مینیاتوری لشنایدر را می توان به جای فیوز اشاره و برای جریان عبوری پایین با حداکثر مقدار جریان عبوری 100 آمپر از آن استفاده نمود.

اسپکتر همان اشنایدر هست و به علت تحریم ها مجبور شد نام دیگری برای محصولات خود انتخاب کند اسپکتر با علامت اشنایدر ملی ایران در روری کلید فیوز مینیاتوری اسپکتر هک شده است و دارای کد رهگیری با هولوگرام رنگ ماورای بنفش بر روی جنس دیده می شود.

کلید مینیاتوری اشنایدر به صورت محافظتی عمل میکند اگر جریانی بیش از جریان نامی مدار از آن عبور کند, برای امنیت, ایمنی و جلوگیری از اتصالی جریان برق را قطع می کند .

اسپکتر یک کلید فیوز مینیاتوری به تمام معنا است چراکه با سرعت خیلی زیاد و دقیق و منحصر به فرد در اتصالات ساختمان ها یا کارخانجات به صورت فیزیکی سریع برق را قطع می کند و برق را از مدار خارج می کند و جلوگیری از آتش سوزی می شود.

اسپکتر از لحاظ زیبایی و شیک بودن یک مینیاتوری فوق پیشرفته و جذاب می باشد که مشتریانی زیادی دارد اسپکتر با پیچ های تمام برنج و از آلیاژهای با کیفیت بالایی ساخته شده است و ضد زنگ می باشد و جرقه گیر های تمام عایق دارد. اسپکتر از سیم پیچ تمام مس و پلاتهای تمام نقره ساخته شده و مدارالکتریکی دارد که در صورت نشتی جریان برق و اتصالات کوتاه برق را از مدار خارج می کند.

کاربرد کلید مینیاتوری اشنایدر

اسپکتر ضد گرد و غبار و رطوبت می باشد و در ناحی شمالی کشور کاربرد فراروانی دارد و در دمای زیاد میتواند به کار خود ادامه دهد و جنس بدنه آن نسوز می باشد اسپکتر  یک مینیاتوری فوق پیشرفته و حساس به کار خود می باشد البته قیمت آن از جنس کره ای بیشتر می باشد.

از کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر در جهت اجرای ایمن در پروژهای برق رسانی, مراکز تجاری و صنعت ساختمان استفاده میشود  این کلید به دو نوع فیوز تندکار و فیوز کندکار تقسیم میشود همچنین کلید فیوز مینیاتوری , از مدار الکتریکی در برابر جریان غیر مجاز محافظت می کند .

کلید فیوز اشنایدر یکی از ابزارهای مهم حفاظتی در تمامی تابلوهای برق و در صنعت ساختمانی است همچنین کلید مینیاتوری اشنایدر برای جریان های پایین مورد استفاده قرار میگیرد .

سایر کاربرد‌های این محصول :

  • حفاظت از مدارات PLC
  • حفاظت از قطعات نیمه هادی
  • کاربرد کلید در پایان خط توزیع مدار ولتاژ ضعیف

انواع کلید مینیاتوری اشنایدر

انواع کلید فیوز های مینیاتوری به صورت ریلی نصب میشوند به همین دلیل در وقت صرفه جویی میشود .

کلیدهای مینیاتوری معمولا در رنج جریان از 1 تا 125 آمپر تولید میشوند و در بازار موجود هستند همچنین به دلیل طراحی کاربردی که دارد استفاده از آن اسان است .

کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر در دو نوع  B وC  در بازار وجود دارد.

کلید فیوز  مینیاتوری با کاربرد روشنایی و موتوری و در رنج جریان 2 تا 63 آمپر به صورت تک پل، دوپل، سه پل و چهار پل در باز عرضه می شود .

نوع :B این نوع کلیدها برای روشنایی هستند و به سرعت در مقابل جریان اضافه واکنش نشان می دهند.

نوع :C این نوع کلیدها برای راه اندازی موتورهایی که توان کمی دارند و جریان راه اندازی بالایی ندارند استفاده می شود.

کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر
کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر

کلید مینیاتوری اشنایدر در 7 تیپ مختلف توسط هایپر صنعت فامکو به بازار عرضه میشود:

  • Acti9 iC40 تا جریان 40 آمپر
  • Acti9 iC60 تا جریان 63 آمپر
  • Acti9 C120 تا جریان 125 آمپر
  • Acti9 NG125 تا جریان 125 آمپر برای کاربری های خاص
  • Acti9 iC60 L-MA مینیاتوری حفاظت استارت موتور تا 40 آمپر
  • Acti9 NG125 L-MA مینیاتوری حفاظت استارت موتور تا 80 آمپر

P25M مینیاتوری حفاظت استارت موتور تا 25 آمپر

ویژگی های کلید فیوز مینیاتوری  :

  1. طراحی کاربر پسند و استفاده آسان
  2. سازگاری بسیار بالا با نقشه مدار الکتریکی دارد
  3. به دلیل طراحی کاربردی نصب آسانی دارد
  4. سازگاری با محیط زیست
  5. قابل باز یافت بودن این قطعه
  6. جلوگیری از اتصالی
  7. کنترل از راه دور دارد
  8. امنیت بالا در مدار ها و نقشه ها ی الکتریکی

قیمت و خرید کلید فیوز های مینیاتوری :

قیمت کلید مینیاتوری اشنایدر به چندین عامل بستگی دارد هر کلید مینیاتوری داری دو نوع تند کار و کند کار است که داری مدل های مختلفی در بازار است .

هر  نوع کلید مینیاتوری نسبت به تک پل بودن , دو پل بودن و سه پل بودن خود همچنین مقدار جریانی که از مدار میگذرد , قیمت های متفاوتی دارند.

برای خرید کلیدفیوز اشنایدر میتوانید هم به صورت حضوری از فروشگاه اشنایدر علی در تهران لاله زار جنوبی پاساژ سعید و با فاکتور رسمی و کد رهگیری در فاکتور قید می شود و 10 سال گارانتی دارد خرید کنید و هم به صورت انلاین در سایت فروش اشنایدر کلید فیوزهای مینیاتوری اقدام کنید .

امروزه با توجه به امکان خرید آنلاین شما میتوانید محصول مورد نظر خودتان را با کیفیت دلخواه پیدا کنید و سفارش دهید.

همچنین شما دوستان عزیز میتوانید با مراجعه به سایت اشنایدر علی قطعات الکتریکی مورد استفاده خود را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تهیه کنید.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره گرفتن ,قبل از خرید خود با شماره های زیر در ارتباط باشید:

۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲– ۰۲۱۳۳۹۹۱۷۵۳ –۰۲۱۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۰۲۱۳۳۹۲۵۶۸۲

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”مزایا کلید فیوز مینیاتوری اشنایدر ” answer-0=”امنیت بالا در مدارها جلوگیری از اتصالی سازگاری بالا با مدار الکتریکی ….” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”از کجا محصولات اشنایدر را تهیه کنم؟” answer-1=”فروشگاه اشنایدر علی تامین کننده محصولات اصلی اشنایدر در تهران خیابان لاله زار جنوبی ،کوچه باربد،پاساژ سعید طبقه اول پلاک 33″ image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

5/5 - (13 امتیاز)

6 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت کلید فیوز مینیاتوری با متخصصان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      طراحی کاربر پسند و استفاده آسان
      سازگاری بسیار بالا با نقشه مدار الکتریکی دارد
      به دلیل طراحی کاربردی نصب آسانی دارد
      سازگاری با محیط زیست
      قابل باز یافت بودن این قطعه
      جهت مشاوره بیشتر با متخصصان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت برقرای ارتباط با کارشناسان ما با شماره‌های زیر تماس بگیرید. شماره تماس: تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط