نیاز به مشاوره دارید؟

کلید های چدنی صنعتی

فهرست مطالب

کلید های چدنی صنعتی

کلیدهای صنعتی ساده ترین ابزار جهت کنترل وسایل برقی که در اشکال گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جهت مکانیزم منحصر به هریک از کلیدها دسته بندی آن‌ها به سه دسته کلید ساده , مرکب و حفاظتی می باشد. تغییر حالت کلیدهای صنعتی ناشی از نیروی مکانیکی و با توجه به اینکه این نیرو از کلید و یا از انرژی الکتریسته تامین می‌شود صورت می‌گیرد.

کلید‌های گردان بدنه چدنی به چهار مدل دسته بندی می‌شوند که بنا به این دسته‌ها کاربردهای مختلفی نیز دارند.کلید چدنی یکطرفه , کلید چدنی صنعتی دو طرفه , کلید چدنی ستاره مثلث و کلید چدنی چپگرد و راست‌گرد نمونه هایی از این دسته بندی هستند.

کلیدها از نظر عملکردی که دارند به دو دسته کلیدهای غیرقابل قطع زیر بار و یا کلیدهای قابل قطع زیر بار تقسیم بندی می شوند. کلیدها در دو نوع الکتریکی و مکانیکی در بازار تولید و ارائه می شوند.

کلیدهای یکطرفه 25 آمپر یکطرفه

با کیفیت بالا و قابلیت انتقال جریان 25 آمپر در بین بهترین کلیدهای صنعتی قرار می‌گیرد که با چرخاندن اهرم کلید سه کنتاکت هم‌محور به طور همزمان بسته می‌شوند.این کلیدها از یک کنتاکت ورودی و یک کنتاکت خروجی و از یک پایه قطع و وصل تشکیل شده است.این کلیدها توانایی اتصال و یا قطع مدار تکی و در نتیجه خاموش و روشن نمودن را دارند.

کلید های چدنی در 2 کلاس 15 آمپر 130 آمپر در ایران تولید میشود و جنس بدنه  ان از جنس فلزی است و بصورت یکطرفه – دوطرفه-  چپ و راست – …..موجود می باشد پلاتین های ساخته شده دراین کلید های چدنی از جنس مرغوب با آلیاژ بالا می باشد و دارای یکسال گارانتی شرکت است.

قیمت کلید های چدنی صنعتی

جهت اطلاع از قیمت کلید های چدنی صنعتی با کارشناسان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره های تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

5/5 - (9 امتیاز)

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط