نیاز به مشاوره دارید؟

کنتاکتور اشنایدر اصل یا چینی؟

فهرست مطالب
کنتاکتور اشنایدر اصل

حدود 20 سال پیش که کنتاکتور و مینیاتورها و کلیه محصولات چینی که وارد می شد معلوم بود که این کنتاکتور ها چینی است. آن هم از نوع بو کردن جنسی یعنی اگر کنتاکتور بوی مواد بازیافتی می داد این یک کنتاکتور چینی است ولی الان با گذشت 20 سال و به روز شدن این چشم بادامی ها تشخیص این کار سخت شده است. می شود گفت اگر چند نکته را رعایت کنیم، میتوانیم کنتاکتور اشنایدر چینی را از کنتاکتور اشنایدر اصل تشخیص بدهیم.

معمولا برای اطمینان از این‌که محصولی که خریداری کرده ایم، اصل است بهترین کار خرید از نمایندگی های معتبر است. در مورد کنتاکتور اشنایدر اصل نیز بهترین کار خرید از نمایندگی معتبر است. خوشبختانه کنتاکتور اشنایدر اصلی به راحتی در مقایسه با مدل های چینی و بی کیفیت آن‌ها قابل تشخیص خواهد بود. کنتاکتور های اصلی هولوگرام های مخصوصی دارند که این هولوگرام ها نشان دهنده گارانتی و خدمات پس از فروشی است که نمایندگی های معتبر فقط می توانند به مشتریان ارائه دهند. یکی از راه های تشخیص اصل بودن کنتاکتوری که خریداری کرده اید همین هولوگرام و مسئله گارانتی است. هولوگرامی که کنتاکتورهای اصلی این برند دارند با چرخش 90 درجه ای متوجه تغییر رنگی بین کلمه ایران و زمینه اصلی هولوگرام خواهید شد، این درحالی است که محصولات تقلبی این امکان را ندارند. با تکان دادن و چرخاندن این هولوگرام به سمت چپ و راست متوجه خطوطی در آن خواهید شد. جالب است بدانید این خطوط رزولوشن بالای 10000 دی پی آی دارند، پس خطوط معمولی نیستند که هر کسی بتواند آن را بسازد و فقط محصولات اصل اشنایدر این هولوگرام ویژه را دارند. شرکت اشنایدر از کمپانی های بسیار قدرتمند در زمینه ساخت انواع محصولات پر کاربرد در صنعت برق است و لذا باید بدانید که چنین کمپانی از محصولات بی کیفیت و نامرغوب در ساخت قطعات خود هرگز به کار نمی برد. حتی در مورد ظاهر و بسته بندی محصولات خود نیز این به کیفیت اهمیت بالایی می دهد. اگر در زمینه برق و قطعات الکتریکی تخصص داشته باشید و پیش از این با این دستگاه ها کار کرده باشید حتما با دیدن کنتاکتور های اصلی برند اشنایدر متوجه خواهید شد که اصل هستند، زیرا کیفیت قطعات و شکل ظاهری که دارد خود گویای کیفیت بسیار بالای آنان است. پس می توانید با بررسی کردن دقیق اجزا و قطعاتی که در کنتاکتور وجود دارد به اصل بودن آن پی ببرید. تمامی مواردی که ذکر شد به مشتریان در هنگام خرید کمک می کند تا محصول اصل و با کیفیت عالی را خریداری نمایند. شما عزیزان می توانید انواع کنتاکتور سه فاز اشنایدر را از وادی برق رایا تهیه کنید. وادی برق رایا عرضه کننده کنتاکتور اصل از برندهای معروف دیگری چون شیل ایران است.

روش اول

کنتاکتور و یا کلید مینیاتوری اشنایدر اصل را از نمایندگی ها خریداری کنیم. ما در لاله زار حدود 10 نمایندگی مجاز داریم که اجناس را با کد رهگیری که روی جنس است و به شماره موبایل شرکت پیامک می کنیم و صحت جنس اورجینال مشخص می شود.

روش دوم

از بوبین و پلاتین جنس مشخص می شود که آیا یک کنتاکتور اشنایدر چین است یا یک اشنایدر فرانسه، وزن کنتاکتور اشنایدر اصل سنگین تر و بویین مس و پلاتین نقره دارد که این در شرایط یک کنتاکتور اشنایدر چین پیدا نمی شود.

روش سوم

از فروشنده بخواهیم در فاکتور قید کند جنس کنتاکتور فروخته شده اصل می باشد و دارای 2 سال گارانتی می باشد.

روش چهارم

می توانیم با کارشناسان مجرب مشورت کنیم و از اصالت محصول مورد نظر مطمئن شویم.

جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه اشنایدر علی میتوانید با شماره های ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲ تماس بگیرید و محصولات اورجینال اشنایدر فرانسه را با 2 سال گارانتی خریداری کنید.

 

 

5/5 - (8 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر
    چطوری میتونم با متخصصان اشنایدر علی ارتباط برقرار کنم؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت ازنباط با متخصصان ما در اشنایدر علی با شماره های زیر تماس بگیرید. ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲– ۰۲۱۳۳۹۹۱۷۵۳ –۰۲۱۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۰۲۱۳۳۹۲۵۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط