نیاز به مشاوره دارید؟

مشخصات فنی فیوز مینیاتوری اشنایدر

فهرست مطالب

مشخصات فنی فیوز مینیاتوری اشنایدر

فیوز مینیاتوری اشنایدر در 4 مدل تکفاز- دو فاز – سه فاز چهار فاز می باشد. آمپرهای فیوز مینیاتوری اشنایدر از نیم آمپر – یک آمپر –دو آمپر- سه آمپر- چهار آمپر- 6 آمپر-10 آمپر -16 آمپر-25 آمپر-32 آمپر-40 آمپر-50آمپر-63 آمپر -80آمپر-100 آمپر-125 آمپر موجود می باشد.

در فیوزهای مینیاتوری با برق De به همین شکل آمپر موجود است. فیوز مینیاتوری اشنایدر نصب خیلی راحت دارد در کف فیوزمینیاتوری یک عدد پایه تعبیه شده است که به صورت  فنری عقب رفته و در داخل ریل  افتاده و ظاهری زیبا دارد و در داخل جنس فیوز مینیاتوری اشنایدر سیم پیچ آن از جنس مس بوده و پیچهای آن دزر مناطق بارانی و رطوبتی ضد زنگ بوده است و در حرارتی بالا می تواند کار کند و تمام آلیاژهای بکار رفته در فیوز مینیاتوری اشنایدر از جنس مرغوب درجه یک بوده است .

فیوز مینیاتوری اشنایدر حساسیت بالایی در قطع سریع برق دارد و این نوع کارکرد خود یک آپشن خوب این فیوز است.فیوز مینیاتوری اشنایدر 6کیلو آمپر می باشد که این درنوع خود بینظیر است یعنی 6000 هزار کیلو آمپر قدرت قطع دارد.

روی دسته فیوز مینیاتوری اشنایدر با رنگ سبز – سفید نشان دهنده روشن و خام.ش بودن مینیاتوری را نشان میدهد . روی فیوز مینیاتوری اشنایدر کشور سازنده فرانسه حک شده است و دارای هلوگرام شرکت اشنایدر الکتریک می باشد. رنگ سفید فیوز مینیاتوری اشنایدر باعت شده در فضاهای باز گرما به خود نگیرد و باعث داغ شدن این فیوز حین کار نشود فیوز مینیاتوری اشنایدر اگر خراب شود قابل تعمیر نیست و عمر مفید آن به پایان  رسیده است و البته این را هم بگویم هیچ مینیاتوری قابل تعمیر نیست.

 

قیمت فیوز مینیاتوری اشنایدر

جهت اطلاع از قیمت کنتاکتورهای De اشنایدر با کارشناسان ما در فروشگاه اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲ – ۳۳۹۹۱۷۵۴ – ۳۳۹۹۱۷۵۳ – ۰۹۳۵۶۶۸۸۸۷۲

5/5 - (7 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت خرید فیوز مینیاتوری اشنایدر تکفاز با متخصصان ما در اشنایدر علی تماس بگیرید. شماره تماس: ۳۳۹۲۵۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط